Thursday, October 27, 2011

Citin Hotel Masjid Jamek

Salam,

Entri kali ini aku cuma nak share pasai hotel yang aku pernah duduk kat KL. Bagi aku hotel ini boleh dikatakan budget hotel gak la, bukan bajet sebab bintang dia tapi bajet dari segi duit. Bagi aku hotel ini bersih, selesa, lokasi dia betul-betul di tengah bandaraya Kuala Lumpur. Berdekatan dengan LRT / STAR - Masjid Jamek, kalau berjalan lebih kurang 2-3 minit jer leh sampai stesen Masjid Jamek tu. Rate dia RM109 jer masa aku stay kat sana aritu, dah termasuk tax yang berkenaan. Best nyer pasai hotel ini sebabnya betui2 dekat dengan kedai-kedai/gerai Masjid India. Turun jer dari hotel tu dah boleh shopping kat bawah. Ok ni antara gambaq-gambaq yang sempat di snap masa kat hotel ini.

View depan hotel

Pintu Masuk ke Hotel

Cafe yang bersih dan cantik!!!

Cool!!!!


Suasana yang sangat selesa

Toilet yang bersih

OK tu jer dulu yang aku nak share, kalau ada lagi nanti aku share lagi k. Sampai berjumpa lagi!!!

No comments: